fbpx
Styczeń 2018 - Shakti Doula
Pregnancy Yoga, Doula, Healthy pregnancy, fit in pregnancy, exercises for pregnant woman, pregnancy yoga in Copenhagen, doula in Copenhagen Joga w ciąży, ćwiczenia dla kobiet w ciąży, przygotowanie do porodu, szkoła rodzenia
-1
archive,date,bridge-core-1.0.4,cookies-not-set,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-11.2.1513435585,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Styczeń 2018

Gdybym miała tylko kilka minut na ćwiczenia będąc w ciąży, to na pewno przeznaczyłabym je na praktykę wzmacniania i rozluźniania mięśni dna miednicy. Co to są mięśnie dna miednicy? Jest to zespół mięśni funkcjonujących jak hamak dla wewnętrznych organów: pęcherza, moczowego, pochwy, macicy i odbytnicy. Mięśnie te...

W wielu kulturach świata przestrzega się 40-dniowej “kwarantanny” po porodzie. Jest to czas, kiedy kobieta i dziecko związują się ze sobą, odpoczywają i regenerują.

W tym czasie zaleca się, aby kobieta miała spokój, czas na opiekowanie się maleństwem, na karmienie i odpoczynek.

Z własnego doświadczenia pamiętam, że poród wydawał mi się tym dniem "zero", na który czekałam i przygotowywałam się tak, jakby był to koniec świata, wybuch bomby atomowej, HAPPY END!

Byłam tak przejęta przygotowaniem się na ten dzień, że zapomniałam o tym co dalej?