fbpx
joga w ciąży - Shakti Doula
Kursy pokazują zasady i sposoby wykonania ćwiczeń dla kobiet w ciąży i po porodzie, w połogu, także praktyki jogi w ciąży i po porodzie, w połogu oraz jogi z dzieckiem. pokazują jakie znaczenie mają ćwiczenia i praktyka jogi dla samopoczucia kobiety w ciąży i w połogu.
joga w ciąży, ćwiczenia dla kobiet w ciąży, naturalny poród, Fizyczne zmiany i emocje podczas ciąży, więź między matką a maleństwem, relaks w ciąży, oddychanie w ciąży i porodzie, dobry sen w ciąży
822
page-template-default,page,page-id-822,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-11.2.1513435585,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

joga w ciąży

Praktykowanie jogi w ciąży jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla siebie i dla Twojego nienarodzonego jeszcze maleństwa ♥

 

Ciąża jest wyjątkowym stanem. Kobieta doświadcza cudu powstawania życia, kiedy jej ciało dostosowuje się do rozwijającego się w niej dziecka.

 

Okres ciąży to również pierwszy etap życia dziecka. Kiedy maleństwo rozwija się w łonie mamy, doświadcza jej uczuć, emocji i wszystkiego, co ją na co dzień otacza.

 

Nienarodzone jeszcze dziecko buduje w tym czasie fundament swojego życia – poczucie bezpieczeństwa, pewność siebie i zaufanie. Dlatego bardzo ważne jest, aby już w tym czasie chociaż mentalnie komunikować się z dzieckiem i je kochać.

 

Prenatalna joga pomaga każdej kobiecie nie tylko uporać się z fizycznymi zmianami w organizmie, ale również z emocjami, jakie przeżywa podczas ciąży.

 

Praktyka jogi uczy mamę nie tylko, jak komunikować i łączyć się z dzieckiem, ale również jak relaksować się i dbać o siebie, a tym samym o maleństwo.

 

Joga buduje również niesamowitą więź między mamą i jej jeszcze nienarodzonym dzieckiem.

 

Zalety jogi prenatalnej

  • przygotowanie do świadomego porodu i macierzyństwa,
  • budowanie głębokiej więzi między mamą i maleństwem,
  • poczucie dobrej energii,
  • złagodzenie napięcia pleców, bioder, klatki piersiowej, szyi i ramion,
  • wzmocnienie bioder, pleców, ramion, i nóg ,
  • uczenie prawidłowego oddychania,
  • uspokajanie układu nerwowego,
  • poprawianie snu,
  • pomaganie w regeneracji po ciąży,
  • świetny sposób na spotkanie innych mam oczekujących dziecka.

Więcej na temat zalet praktykowania jogi w ciąży TUTAJ

Birth preparation

Kursy w Kopenhadze lub u Ciebie w domu joga w ciąży on-line

Gdzie:

Wtorki, 13:30 – 15:00, Yogacentralen, Allegade 25A, 2000 Frederiksberg

Środy, 17:00 – 18:30, Yogacentralen, Allegade 25A, 2000 Frederiksberg

Kiedy:

Wtorki 13:30: 

08/01/19 – sign here

26/02/19 – sign here

09/04/19 – sign here

28/05/19 – sign here

Środy 17:00

09/01/19 – sign here

27/02/19 – sign here

10/04/19 – sign here

29/05/19 – sign here

Cena:

6 razy – 750 kr

 

Kurs jest prowadzony po angielsku ale bardzo chętnie przetłumaczę i wyjaśnię, to co jest niezrozumiałe po polsku